×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

میز کارشناسی استاندارد
نظر: 0 شهریور 10, 1399

میز کارشناسی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در فضای اداری خود، میز کارشناسی استاندارد داشته باشید، به طور قطع میزان بهره‌وری، بازدهی و آسایش کارکنان در دفتر کار شما بهبود خواهد یافت. اینکه ظاهر و طراهی دفتر کار یا حتی فضای کار خانگی شما چگونه باشد، روی حس و حال بازدیدکننده‌ای که به هر عنوان وارد فضای کار شما می‌شود، تاثیر […]

ادامه مطلب
تقویت روحیه کاری
نظر: 0 شهریور 6, 1399

4 ایده در طراحی دفتر کار برای تقویت روحیه کاری کارمندان

شما هم جزو آن دسته از کارفرمایان هستید که به صرافت تغییر دکوراسیون اداری خود برای تقویت روحیه کاری کارمندانتان افتاده‌اید؟ تبریک می‌گوییم! شما مرحله بزرگی را پشت سر گذاشته‌اید. واقعیت این است که دوره آن اتاق کارهای تکی و بزرگ با آن میز کارشناسی یا میز مدیریت سنگین، بزرگ و کلاسیک گذشته است. باید […]

ادامه مطلب
طراحی اداری مدرن
نظر: 0 شهریور 3, 1399

طراحی اداری مدرن و 5 تغییری که در سال 2020 به خود می‌بیند!

اگر قرار بود پیش از پاندمی کووید 19 این مقاله را بنویسیم، شاید روی چیزهای دیگری تاکید می‌کردیم. مثلا اینکه طراحی اداری مدرن باید به گونه‌ای باشد که در نهایت به سلامت و بهره‌وری هر چه بیشتر کارکنان منجر شود. شاید هم تحت تاثیر شرایط کاری آن زمان، تمام تاکید ما بر این بود که […]

ادامه مطلب
نظر: 0 شهریور 1, 1399

طراحی داخلی کلینیک و 3 ایده که باید در ذهن داشته باشید!

وقتی دارید به طراحی داخلی کلینیک فکر می‌کنید، فرض ما این است که چشم‌انداز و ایده‌ای ولو محدود از المان‌های معماری مناسب و نامناسب محیط خود دارید. مثلا می‌دانید انتخاب رنگ در طراحی چقدر مهم است یا با طراحی باز کلینیک آشنایی دارید؛ این روزها این نوع چیزها مهم هستند. اما به غیر از این، […]

ادامه مطلب
میز کارشناسی, میز اداری, میز مدرن, مبلمان اداری
نظر: 0 مرداد 26, 1399

فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟

به طور معمول نظم‌بخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکت‌ها، به هر اندازه که باشد، چالش‌برانگیز است. راه‌های زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشه‌های مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشه‌ها داشته باشید. مشکل نه تنها […]

ادامه مطلب
انتخاب صندلی انتظار مناسب
نظر: 0 مرداد 25, 1399

انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفه‌ی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]

ادامه مطلب
ویژگی‌های میز کنفرانس
نظر: 0 مرداد 23, 1399

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری دفتر کار باز
نظر: 0 مرداد 20, 1399

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب
اتاق کنفرانس خلاقانه
نظر: 0 مرداد 16, 1399

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب
نظر: 0 مرداد 15, 1399

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

ویژگی‌های میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!

اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما می‌دانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه‌های کاری و غیرکاری استفاده می‌شود. مدیران هوشمند […]

ادامه مطلب

انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفه‌ی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]

ادامه مطلب

فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟

به طور معمول نظم‌بخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکت‌ها، به هر اندازه که باشد، چالش‌برانگیز است. راه‌های زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشه‌های مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشه‌ها داشته باشید. مشکل نه تنها […]

ادامه مطلب