وبلاگ
میز و صندلی پذیرش- اهمیت نشستن مهمان در دفتر کار شما
میز و صندلی پذیرش – هنگامی که یک بازدید کننده وارد دفتر شما می شود اولین مکانی که با آن روبرو می شود ودر آن حضور دارد مناطق انتظار محل کار شما است. و بله میهمانان شما متوجه می شوند که روی چه چیزی نشسته اند. به ابزاری که برای تشریفات در نظر گرفته اید […]
میز کنفرانس – اهمیت میز کنفرانس مناسب برای هر سازمان
اهمیت میز کنفرانس مناسب – یک مهم و غیرقابل انکار در ساحتمان اداری هر سازمان که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد، میز کنفرانس است. هنگام انتخاب یک اتاق کنفرانس، بعضی از افراد اصلاً به فکر طراحی و مبلمان فضا نمیافتند. در حالی که تعدادی تمرکز خود را بر تجهیزت و مبلمان اداری میگذارند و […]
چگونه یک صندلی اداری و کار راحت انتخاب کنیم
صندلی اداری و کار راحت – آیا بعد از نشستن در محل کار کمرتان درد میگیرد؟ برای انتخاب صندلیای که هم راحت و هم سالم باشد از این دستورالعملها استفاده کنید. وقتی صحبت از ارگونومی تجهیزات اداری میشود، هیچ چیز مهمتر از یک صندلی کار راحت و دارای پشتیبانی جسمی نیست. صندلی متناسب برای شما […]
دگرگونی طراحی دفتر اداری پس از شیوع کرونا
طراحی دفتر اداری پس از شیوع کرونا – با ادامه برنامه واکسیناسیون COVID-19، بازگشت به دفاتر کاری در سال ۲۰۲۱ به نظر فزایندی محتمل است. با این حال، برای بسیاری، همه گیری نشان داده است که کار جایی نیست که بروید، بلکه کاری است که انجام میدهید. طراحی دفتر اداری پس از شیوع کرونا به […]
راهنمای خرید صندلی اداری ارگونومیک – چگونه بهترین صندلی را برای خود انتخاب کنیم؟
خرید صندلی اداری ارگونومیک – چه در حال راه اندازی دفتر کار در منزل باشید و چه در طراحی مجدد فضای اداری برای کارمندان خود، یافتن گزینهی مناسب برای خرید در صندلی اداری ارگونومیک کاری بسیار دشوار است. افزایش تعداد و تنوع در محصولات موجود بازار، محدود کردن گزینههای خرید شما را به چالش میکشد. […]
خرید مبلمان اداری- آنچه در خرید صندلی اداری مهم است
خرید صندلی اداری – برای بسیاری از افرادی که در محیط اداری کار میکنند، نشستن روی صندلی اداری بدون تکیه گاه پشتی کافی میتواند استرس و فشار زیادی را در قسمت کمر ایجاد کند. علت این امر تا حد زیادی این است که در حالت نشسته، دیسکهای کمری ساکر، سه برابر بیشتر از حالت ایستاده […]
برای خرید صندلی اداری ارگونومیک چه مواردی مهم هستند
صندلی اداری ارگونومیک – صندلی اداری بخش مهمی از مبلمان اداری و دکوراسیون دفتر شماست. شما در زمان خرید صندلی اداری ارگونومیک میبایست نکات بسیاری را در نظر بگیرید. تعداد زیادی از سوالات مختلف را پاسخ دهید. سوالاتی که پاسخهای آنها را برای شما در این بخش نوشته ایم، میتواند به شما در خرید کمک […]
چرا انتخاب مبلمان مدولار اداری کار درستی است؟
مبلمان مدولار اداری – با تغییر زمان و در گذشت سالها، دکوراسیون مخانگی، دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری تغییر میکند. این تغییرات عمدتاً مربوط به مبلمان مورد استفاده در اداره برای کارمندان و مدیریت است. مبلمان مورد استفاده در هر دفتری اهداف زیادی را به همراه دارد. به طور عمده استفاده از آن، مانند […]
میز کنفرانس-راهنمای نهایی برای انتخاب میز کنفرانس مناسب
میز کنفرانس – به چالش کشیدن برنامههای تجاری جدید برای ایجاد مشارکت جدید – یک میز کنفرانس باید بسیاری از موارد را در خود داشته باشد. به طور طبیعی، شما باید به خرید یک میز کنفرانس توجه کافی داشته باشید زیرا ذهنهای روشن و خلاق میتوانند ایدههای ابتکاری را در فضای مناسب ارائه دهند. همچنین، […]
در صندلی اداری به دنبال چه چیزی باشید
تهیه بهترین صندلی اداری را برای سازمان خود در نظر بگیرید، خصوصاً اگر زمان زیادی را بر روی صندلی اداری سپری میکنید. یک صندلی اداری خوب باید کار شما را آسانتر کند در حالی که تکیه گاه راحتی برای شما فراهم میکند و بر سلامتی شما تأثیر منفی نمیگذارد. در اینجا برخی از ویژگیهایی وجود […]
طراحی اتاق کنفرانس
طراحی اتاق کنفرانس – همه میدانند که جلسات غیرضروری بدترین قسمت هر روز کاری است. اما برای جلساتی که لازم است داشته باشیم و شرکت در آنها جزو وظایف ماست، داشتن آنها در اتاق کنفرانس که به خوبی طراحی شده و با ابزارهای صحیح مجهز باشد، میتواند تفاوت زیادی در تلاش برای به نتیجه رساندن […]
طراحی دفاتر اداری مدرن
طراحی دفاتر اداری مدرن – آیا تاکنون آن مقدار کار داشتهاید که سرگیجه شوید و نتوانید تمرکز کنید؟ این مورد برای تقریباً تمامی کارمندان اتفاق میافتد. حواس پرتی در محل کار معمول است اما میتوان از آن جلوگیری کرد. تنها چیزی که لازم است، کمک به برنامه ریزی برای فضای اداری و طراحی دفتری است […]
مقالات مرتبط
ویژگیهای میز کنفرانس چیست؟ نکاتی برای خرید میز کنفرانس!
اگر در حال دکوراسیون دفتر کار خود باشید یا اینکه قصد شروع آن را داشته باشید، حتما میدانید داشتن یک اتاق کنفرانس چقدر مهم و ضروری است. این اتاق نه فقط برای برگزاری جلسات، بلکه برای حرف زدن با همکاران، برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبههای کاری و غیرکاری استفاده میشود. مدیران هوشمند […]
انتخاب صندلی انتظار- چرا مهم است و هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
وقتی در پروسه خرید مبلمان اداری برای دفتر کار خود باشید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب صندلی انتظار برای بازدیدکنندگان یا مشتریان در کنار صندلی اداری مناسب برای کارکنان است. در واقع فراهم آوردن امکانات راحت برای هر دو این افراد، وظیفهی کارفرماست. هنگام انتخاب صندلی انتظار اداری، به این […]
فواید فایلینگ در فضای اداری مدرن امروز چیست؟
به طور معمول نظمبخشی به اسناد و مدارک موجود در شرکتها، به هر اندازه که باشد، چالشبرانگیز است. راههای زیادی هم برای ایجاد نظم و ترتیب در این وضعیت وجود دارد؛ از جمله استفاده از پوشههای مختلف. ولی به این فکر کنید که چندین و چند تا از این پوشهها داشته باشید. مشکل نه تنها […]