×
0
سبد خرید

ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎب ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮل

ثبت خرید

وبلاگ

تمیز کردن میز اداری
نظر: 0 آبان 3, 1399

میز اداری- چگونه به نظافت و تمیزکاری میز اداری خود بپردازیم.

اگر به خاطر شرایط کرونا و این روزها مجبور هستید بر روی میز اداری خود وعدهٔ غذایی خود را صرف کنید؟ اگر به علت مشغله‌های زیاد و روزهای شلوغ و پر رفت و آمد میز اداری شما تمیز و مرتب نیست. اگر کارهای روزمره شما باعث شلوغی میز ادرای شما شده است. اگر آشفتگی را […]

ادامه مطلب
دفاتر اداری مدرن و طراحی نوین
نظر: 0 آبان 1, 1399

دفاتر اداری- چرا باید به سمت طراحی دفاتر اداری مدرن پیش برویم؟

در دهه‌های گذشته دفاتر کار دچار تحول اساسی شده اند. این تحول همزمان با انقلاب صنعتی در دفاتر اداری نیز شروع شده است. پس از هر تغییر در مناسبات بین المللی شیوه‌‌ای جدید ظهور می‌نمود. تغییر و تحول در این دوره‌ها با سرعت زیادی به وقوع پیوسته است. دفاتر اداری و سازمان‌ها نیز با همان […]

ادامه مطلب
شیوه‌های چیدمان حرفه‌‌ای و نقش آن در افزایش بهره‌وری
نظر: 0 مهر 29, 1399

بهترین شیوه‌های چیدمان حرفه‌‌ای و نقش آن در افزایش بهره‌وری

چیدمان حرفه ای و دکوراسیون داخلی دفتر بر بهره‌وری شما و تیم شما موثر است. این یک حقیقت پذیرفته شده توسط کارفرمایان است. تمامی ما خواسته و ناخواسته آن را پذیرفته ایم. مواردی چون محیط بی‌نظم، آشفتگی، فضای پر سر و صدا، نظافت نشده، مشخص نشدن حریم شخصی و… جزو مواردی هستند که حتی یکی […]

ادامه مطلب
مبلمان اداری مدرن
نظر: 0 مهر 27, 1399

مبلمان اداری مدرن- بررسی مزایای مبلمان اداری در دفاتر سازمان‌ها و ادارات

جمله ی معروف و پرکاربردی در تجارت وجود دارد که می‌گوید «اولین برداشت از تجارت شما، آخرین برداشت از آن است.». در مورد مبلمان اداری مدرن، جانمایی و چیدمان آن‌ها هم این موضوع به وضوح صادق است. مزیت‌های مبلمان اداری مدرن در بیشتر مواقع کاملاً ملموس و قابل ذکر است به صورت ی که می‌توان […]

ادامه مطلب
نظر: 0 مهر 23, 1399

مبلمان اداری مدرن -نکاتی برای خرید میز اداری و مبلمان اداری مدرن.

سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در سراسر جهان در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری در حال ایجاد تغییرات در فضای داخلی و مبلمان خود هستند تا علاوه بر ایجاد فضای بصری جذاب برای مشتریان و شرکای خود، آرامش و رضایت بیشتر را در کارکنان خود ایجاد کنند. فضاهای موجود به خوبی نشان می‌دهند که می‌توانند با […]

ادامه مطلب
طراحی فضای اداری
نظر: 0 مهر 20, 1399

فضای اداری – شیوه ی استفاده ی بهینه از فضای اداری.

رشد تجاری و بالارفتن کارآیی قطعاً یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت هاست اما در نقطه ی مقابل این اتفاق می‌تواند بر طراحی داخلی فضای اداری، مبلمان اداری و دکوراسیون سازمان شما تاثیرات منفی بگذارد. این موضوع ناشی از آن است که با رشد شرکت، نیازهای کارمندان نسبت به فضای اداری تغییر می‌کند. تغییر نیاز پرسنل […]

ادامه مطلب
طراحی داخلی و مبلمان اداری
نظر: 0 مهر 16, 1399

آیا نیاز به باز طراحی مبلمان اداری و فضای اداری داریم؟

نرخ رشد فناوری در چند دهه ی اخیر نسبت به گذشته افزایش چشم گیری داشته است. افزایش ارتباطات، منجر به تبادل تجربیات و علوم مختلف شده است. علوم جدید پدید آمده انتظارات را در تمامی بخش‌ها دگرگون ساخته است. نیروی کار طبق همین روال دچار تغییر نگرش شده است و خواسته‌هایش دچار تغییر شده اند. […]

ادامه مطلب
نظر: 0 مهر 13, 1399

در ستایش نور- نور چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟

در ستایش نور- نور چقدر در ایجاد شادابی محل کار موثر است؟ از آن جایی که اکثر ما، زمانی حدود یک سوم از شبانه روز خود را در محل کار سپری می‌کنیم، منطقی و کاملاً قابل درک است که به نور و اهیمت حضور آن ارزش والایی بگذاریم. نور اگر با کیفیت مناسب باشد، می‌تواند […]

ادامه مطلب
میز اداری
نظر: 0 مهر 9, 1399

مبلمان آموزشی و بررسی 4 جزء پرکاربرد و خصوصیات آن

مبلمان آموزشی چیست؟ و مهمترین خصوصیات آن چیست؟ یکی از فرآیند های همیشه در حال انجام شرکت هایی با چشم انداز بلند مدت، آموزش است. لازمه ی هر آموزشی داشتن و کامل بودن ابزارهای آموزشی نظیر مبلمان آموزشی است. در ابزار های آموزشی سازمان ها و ادارات مانند مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه […]

ادامه مطلب
صندلی اداری
نظر: 0 مهر 6, 1399

صندلی اداری خوب می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

صندلی اداری خوب می‌بایست چه ویژگی‌هایی داشته باشد. یک جملهی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: آن چه نمی‌دانیم نمی‌تواند به ما آسیب بزند. اما وقتی صحبت از نشستن طولانی مدت و یکجا نشینی در یک حالت خاص می‌شود ممکن است این موضوع بسیار تغییر کند. صندلی اداری که ما به روی آن می‌نشینیم ممکن است […]

ادامه مطلب
میز اداری فلزی
نظر: 0 مهر 2, 1399

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها

میز اداری ام دی اف MDF و فلزی- مقایسه ای بین آن ها میز اداری و دکوراسیون داخلی برای هر سازمان، اداره و شرکتی می‌تواند یک وجه تمایز باشد. میز اداری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر شرکت است. به طور معمول وقتی از […]

ادامه مطلب
میز مدیریت, میز اداری, میز مدرن, مبلمان اداری
نظر: 0 شهریور 30, 1399

شش روش اشتباه در طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری

حفظ سلامت جانی و ایمنی در حین انجام کار در سازمان‌ها و شرکت‌ها از مهم‌ترین عوامل انگیزشی در ادامه ی همکاری کارمندان با شرکت‌ها است. این موضوع از آن جایی مهم تلقی می‌شود که اکثر کارکنان نیمی از زندگی روزانه ی خود را در محل کار خود سپری می کنند و در مواقعی مجموع زمانی […]

ادامه مطلب

مقالات مرتبط

آیا میز MDF گزینه مناسبی برای دفتر کار شماست؟

اگر در گیر و دار خرید میز اداری باشید که قیمت مناسب داشته باشد و ظاهر و دوام آن هم قابل‌قبول باشد، حتما می‌دانید به لحاظ انتخاب متریال دستتان باز نیست و گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید محدود است. فقط اگر یک فروشگاه دست دوم‌فروش یا منصف پیدا کنید، ممکن است بتوانید با بودجه محدود […]

ادامه مطلب

ایده‌هایی برای طراحی اتاق کنفرانس خلاقانه- ساده اما کاربردی

اتاق کنفرانس یکی از مهمترین فضاهای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچک است. تقریبا همه اتفاقات مهم یک دفتر کار، در این اتاق می‌افتد. از جلسات کاری با مشتریان احتمالی، تا جلسات سریع با کارکنان برای هماهنگی یا انجام مصاحبه‌های کاری برای گرفتن نیروی جدید. تحقیقات نشان داده‌اند مدیران میانی حدود 35% از زمان […]

ادامه مطلب

مبلمان اداری دفتر کار باز چه ویژگی‌هایی دارد؟ تفاوت آن با نوع سنتی چیست؟

یک تصویر کلیشه‌ای از دفتر کار سنتی در ذهن بسیاری از ما وجود دارد: دفتر کاری تیره وخفه که اتاق اتاق است و خلاقیت و همکاری را در نطفه خفه می‌کند. معمولا هم خیلی نور ندارد و برای همین هم هست که در آن احساس خفگی داریم. خوشبختانه دوره این دفتر کارها با آن دکوراسیون […]

ادامه مطلب